Time management
ការគ្រប់គ្រងពេលវេលាគឺជាជំនាញមួយដែលអ្នកគួរតែមាន។ប្រសិនបើអ្នកមិនចង់អោយពេលវេលា២៤ម៉ោងរបស់អ្នកកន្លងហួសទៅដោយអត់ប្រយោជន៍ទេអ្នកគួរតែដឹងពីចំំណុចខាងក្រោមនេះ
- ការស្វែងរកម៉ោងដែលបាត់(Hidden Time) អ្នកគួរតែដឺងពីម៉ោងដែលអ្នកចំំំណាយលើ ក្នុងការធ្វើរឿងនឺងច្រើន ប៉់ុន្តែវាមិនសូវមានប្រយោជន៍អ្វីសំខាន់សម្រាប់អ្នក។
- ផ្លាស់ប្តូរទម្លាប់របស់អ្នកដោយធ្វើសកម្មភាពណាមួយដែលមានប្រយោជន៍ហើយកំណត់ម៉ោងចាប់ផ្តើមនិងកំំំណត់ម៉ោងបព្ចាប់អោយបានច្បាស់លាស់។
-បើអ្នកមិនចង់អោយខ្លួនឯងភ្លេចឬធ្វើរឿងណាដែលសំខាន់មិនយឺតពេលទេនោះអ្នកគួរតែកត់(note )នៅលើក្រដាសតូចៗពីរឿងសំខាន់ដែលអ្នកត្រូវធ្វើ។
-ការធ្វើការងារច្រើនក្នុងពេលតែមួយមិនត្រឺមតែមិនអាចជួយអោយអ្នកចំណេញេពេលវេលាបានទេវាថែមទាំងមិនអាចជួយអោយអ្នកសម្រេចការងារទាំងនោះបានទៀតផង។
-Deadline អ្នកគួរតែកំណត់ពីថ្ងៃធ្វើកិច្ចការអោយគ្រូរបស់អ្នកមុនថ្ងៃកំណត់ដែលគ្រូរបស់អ្នកកំណត់។ដូចនេះហើយទើបអ្នកអាចមានពេលវេលាគ្រប់គ្រាន់ក្នុងការត្រួតពិនិត្យកិច្ចការរបស់អ្នក។ex:ប្រសិនបើការងាររបស់អ្នកត្រូវប្រមូលនៅចុងសប្តាហ៍ទី២អ្នកគួរតែកំណត់កិច្ចការខ្លួនឯងអោយរូចនៅដើមសប្តាហ៍ទី២។
Comments
Post a Comment